lördag 2 juli 2011

EN HÄRLIG DAG GÅR MOT SITT SLUT...

Man kan väl säg att dagen började inte som vi tänkt oss och när vi kom till Varbergvar vi på väg att vända om hem då jag inte mådde bra alls. Kändes i detta läget som att det inte alls var meningen att jag skulle ställa ut mina hundar - speciellt med Zekes fukteksem - men skam den som ger sig. Väl framme i Borås hos Tini och Jocke så mådde jag betydligt bättre härligt var det också att se dessa hundar som fungerar så bra tillsammans allihopa. Till och med lilla Vinna har kommit över sin "landseer rädsla" och tycker numera de är ganska roliga.

Mycket god mat har vi fått och en del hundpiffning har också skett tyvärr ser det väldigt mörkt ut för mig och Zeke imorgon då hans fukteksem inte blivit nämnvärt bättre utan snarare tvärt om men vi får se. Drömmen om 2 Ck fanns och jag kan bara hoppas nu...

Lite bilder från dagen...

2 kommentarer:

Sandra, Thyra o Lhine sa...

Vet inte vad domarna säger om våteksem, men på vilken sida har han det? Du får väl visa den fina sidan mot domaren.

Lycka till säger vi iallafall!

Karin FK sa...

Vilka UNDERBARA kort!!!!!
GOTT att det gick vägen och att Zeke fick sitt CK - GRATTIS!!!!!