torsdag 1 december 2011

INGEN HÖJDARE DET HÄR INTE...

Det är väl dagens sammanfattning efter träningen med Heidi och Chippen idag. Zeke var på tok för laddad vilket ju alltid resulterar till en del konstiga händelser. Det som känns lite jobbigt inför helgens tävling är att det var mina trygga bitar idag som fallerade typ rutan. Detta visar ju återigen att det finns inga säkra moment och man måste hela tiden ha det med sig. Det var inte mycket som blev rätt idag och när jag satte mig ner för att leta guldkorn så var det inte lätt att hitta några. Dock är jag ändå nöjd med vittringen och fjärren.
 
Vittringen gjorde han ett kanonbra jobb på och det var betydligt mindre rull/tugg nu så träningen börjar nog ge resultat. Fjärren var väl egentligen kanon ingen förflyttning alls men tyvärr så låste han inte bakbenen riktigt som jag ville vara dagens självklara guldkorn blev bara ett ok.
 
Ja ja, Åsa brukar ju säg att de dåliga passen är de som ger de bästa resultaten så jag får väl tro att det är så då det lär väl visa sig på söndag ändå om det var tillfälligheter eller om vi har fått nya saker att fundera på...

Inga kommentarer: