onsdag 13 juni 2012

RESFEBER!

Då var det snart dax och jag kan lova att resfebern har satt in på riktigt. mitt största problem är hur jag ska få med mig alla saker. Har haft Philippa i luren som har stöttat mig och motiverat - tack för det! - vad som får följa med i resväska och inte. Gummistövlarna tvistades det om länge men Frolicen fick ge vika för dessa då Philippa var övertygad om att jag kan köpa frolic även i norra Sverige ;-) ibland är det tur att man har vänner som stöttar en och supportar då man behöver det även om det kan tyckas vara mer eller mindre än stor grej så känns det tryggt att veta att de finns där.

Många turer runt packningen har det blivit men när vi modullerade om mitt handbagage och finväskan fick stanna hemma så blev det med ens mycket lättare. Nu ska vi snart krypa till sängs och sedan förhoppningsvis sova, men känner jag mig själv så lär jag väl ligga och fundera hela natten på vad jag har missat...

För ungefär  ett år sedan flög jag upp för att hämta hem lilla Vinna, nu återvänder vi 1 år äldre, lite visare - förhoppningsvis - och fasen vad kul det ska bli!

Inga kommentarer: