torsdag 14 juni 2012

VILKEN DAG!

Detta är verkligen en dag jag sent kommer att glömma. Det är inte mycket som har gått rätt men vad spelar det för roll nu?!? Vi är framme i Piteå både jag och Vinna och hon var mycket bättre efter resan än vad jag hade trott. Nu har vi precis ätit go - men annorlunda - kvällsmat och jag är mätt och belåten. Vinna ligger här på golvet helt utslagen efter dagens bravader och allt bus med syrran Lycka och morsan Vilja.

Måste säg att det var superkul att se Vinna och Lycka ihop, de är otroligt lika så det får bli halsband på Vinna för att jag inte ska ta med mig fel hund hem ;-) Vinna är dock 3 centimeter högre så det ska jag väl kunna komma ihåg. Nu ska jag bara softa resten av kvällen och ladda för morgondagen. Då ska det fixas och förberedas och på lördag morgon drar det igång, tjooohooo!

Här är lite bilder från i eftermiddags :-)












Inga kommentarer: