onsdag 25 juli 2012

DILLE PÅ JAKT :-)

Då har man kommit hem och landat efter att ha haft en MYCKET trevlig upplevelse på bion i Halmstad. Kan bara rekommendera att se Batman - the dark night rises, riktigt bra film tyckte både Martin och jag. När vi kom hem så passade vi på att testa de nya "kanin" bollarna som kom på posten idag och både Zeke och Vinna fick köra linjetag mot referenspunkt med närsöks signal och de fixade detta galant. känns som att Zeke börjar fatta vad jag vill nu men det är fortfarande för tidigt för att plocka bort retningen helt men vi tränar på. Börjar dock få lite lydnads ångest nu och det kanske är dax att börja ta tag i detta projekt igen snart :p

Ett litet klipp på min prins får avsluta dagen <3 Om ni kan försöka bortse från den något övergödda Ipren tanten - läs mig - så är jag faktiskt nöjd.

Inga kommentarer: