torsdag 19 juli 2012

VI GÖR ROCKAD!

Ibland blir det inte som man tänkt sig och det har fått mig att fundera om. Jag hade ju strukit lilla råttan från KM:t då det var för lite tid och vi var inte riktigt där jag ville vi skulle vara. MEN hon går från klarhet till klarhet och det är svårt att låta bli att INTE köra henne. Jag är dock fullt medveten om att rutinen inte riktigt finns - inte konstigt med så lite träning - ännu och att vad som helst kan hända när det blir en prov situation men jag tror ändå att hon har en god chans att klara det bra. Därför har jag valt att starta henne i alla fall. Det finns fortfarande lite små frågetecken - men de är små och lösbara - men jag kommer se det som en erfarenhet för henne och det värsta som kan hända är att det inte fungerar och det är inte hela världen för mig. MEN testar jag inte så får jag ju heller aldrig veta...
Peruddens Jaktliga Vinna ska få starta på sitt första KM i alla fall. Här är ett hop plock från gårdagen och som sagt, det finns fortfarande vissa saker att jobba på men jag tror ändå på min lilla råtta :-)

Inga kommentarer: