söndag 16 september 2012

ATT SNUBBLA PÅ MÅLSNÖRET!

Vet inte riktigt vad jag känner just nu. Vi har återigen snubblat på målsnöret vilket känns som att det är mitt öde. Fick precis mail om att Vinna och jag står som 1:a reserv till LL Talangtrupp Sverige. Det var många som sökte och hög nivå, de tyckte vi höll hög nivå och hamnade därför som 1:a reserv men det känns ändå lite snopet. Nu blir det en lååååång väntan till november för att se om någon få förhinder att delta vilket också känns konstigt att vår eventuella lycka ska bli någon annans olycka.

Jag är ändå otroligt stolt över lilla råttan som tog sig så lång i urvalet och visst är 1:a reserv av så många duktiga ekipage inte fy skam. Ska sova på saken och landa lite och sedan är det väl bara att hålla tummarna att vi får komma med.

Som Hanna så snällt upplyste mig om att jag brukar säg "Det finns alltid någon mening med det även om man inte ser det just nu"  Är det meningen så är det, så håll tummarna om att vi får något mail här snart...

7 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

De vet inte vad de gått miste om!

Madde, Svea o Nilla sa...

Så himla kul, håller tummarna att du kommer med...var själv sugen att söka men vågade inte.

Linda sa...

Håller tummarna stenhårt!

Ingela R sa...

Som sagt det finns andra vägar ! Som du fixar galant . Hon är ju så söt .....hihi . Fin bakgrund på bilden.

Jeanette sa...

Det är alltid någon som tackar nej, lugn bara lugn!

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva sa...

Jättehäftigt att ni står som 1:a reserv tycker jag, men förstår såklart din besvikelse. Så nääära!

marie sa...

håller tummarna för att ni kommer med ;-))
Kram marie&Carma