måndag 3 september 2012

DAG 1 SOM RÖKFRI

Då kan man summera denna väääldigt långa dag. Känner inte att jag är sugen på att röka utan det är mer att jag har tråkigt. Kan inte riktigt komma på saker att göra vilket gör att jag känner mig mycket rastlös.

Stackars hundarna har fått ställa upp på några träningspass idag för att ha något att göra och det lär väl se ut så ett tag kan jag tänka mig. Har även plöjt igenom två filmer och även kollat på TV vilket jag inte kan minnas när jag gjorde sist.

Ja, Ja första dagen avklarad, antar att det bara blir bättre nu eller?!?

1 kommentar:

Zandra, Lova o Lystra sa...

Lycka till detta fixar du! :)

Vet inte om du vet det, men det finns en tablett man kan få på recept som är typ som antabus för rökare. Min mamma (och flera andra jag känner) använda dem när hon skulle sluta och nu har hon varit rökfri i 5 år.

Om det skulle bli för jävligt så ska du vet att de finns och de är riktigt bra!