fredag 14 september 2012

VARFÖR JUST FREDAG?

Vad är det som är så speciellt med just fredagen? Jo i och för sig...
  • De flesta arbetande svenskar - även jag nu -  blir lediga över helgen.
    Men ledig? Tycker man har så mycket inplanerat så man är sällan eller aldrig ledig.
  • Man kollar posten en extra gång för man vet ju att om det inte kommer idag så dröjer det ju ytterligare några dagar för att det är helg.
  • Många besked man ska få dimper oftast ner på fredagen.
  • Det ska vara fredagsmys med familjen
  • Goa Tv-program sänds på Tv
Skulle kunna hålla på i evigheter med att förklara varför fredag är en så speciell dag men det tänker jag inte göra. DENNA fredagen är dock väldigt speciell för mig och jag är mycket förväntansfull inför dagen. Idag är det sista dagen på jobbet efter en tuff första vecka, ska bli otroligt skönt att få sova lite. Väntar på ett antal viktiga besked varav ett vet jag kommer idag, ett hoppas jag kommer och ett önskar jag att det aldrig kommer. Väntar också på ett paket från posten, lite klirr i kassan, så nu kastar vi oss ut och påbörjar denna fantastiska dag FREDAG!

1 kommentar:

Maud sa...

du skriver ingenting om hur det går med rökningen ?