måndag 24 september 2012

TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT

Så har det känts hela helgen och jag har faktiskt inte orkat att ens blogga. Det har bara handlat om att ladda batterierna och jag känner att jag behövde verkligen det.
Idag har det blivit ytterligare en på tok för lång dag på jobbet och sedan var det att skynda hem för jag hade bestämt date. Som tur är var inte daten tidig vilket gjorde att jag faktiskt till och med hann äta lite mat innan vi skulle spåra.

Jenny var snäll och kom så jag kunde spåra då både min sele, lina och allt annat hänger på grindarna i bilen som fortfarande är inne på verkstaden.
Idag fick Vinna ett helt apell spår - friskt vågat, efter bara ett tidigare spår - och denna hund slutar aldrig förvåna mig. Shit pommes frites vad hon drog på, visst är hon flackig, hoppig och svajjig men oj vad hon suger spåret...

För Vinans del och en trött matte var detta perfekt för nu sussar hon så gott på golvet och själv ska jag också ta en tok tidig kväll...
 

Inga kommentarer: