måndag 6 juni 2016

VILKEN HELG VI HAR HAFT!

Nu har vi landat hemma igen efter vår Piteå resa och det är bara att börja ställa in sig på jobb nu istället för nöje. Har suttit och försökt summera helgen och det är så mycket att ta in och så många bra tips man fått så det nästan väller över. Det enda jag kan säg med alla säkerhet är att detta var precis vad jag och Knalla behövde. Egen tid tillsammans bara hon och jag, underbara lilla hund.
 
I helgen har hon tagit sig an uppgifter som jag aldrig trodde hon skulle kunna klara. Hon har tagit tecken och signaler som jag inte trodde vi hade och visst finns det några minus men de ska vi jobba vidare på och jag känner att vi fått bra tips på hur vi ska jobba vidare med detta. Bara att kvala upp ärmarna och ta tag i saken!
 
På lördagen gick vi för Tomi Sarkinen och på söndagen gick vi för Mikael Rönnbäck. Båda två har gett så mycket bra att ha med sig inför framtiden och vi ska ta med oss alla guldkorn vi fått i vår träning framöver. Nu ska vi vila upp oss lite först, både Knalla och jag är helt slut och sedan blir det träning för hela slanten.
 
Stort TACK till Kati och Per som ordnat så bra och även till alla andra som förgyllt vår tid i helgen, det har varit toppen!
 

Inga kommentarer: