måndag 14 juni 2010

INLAGDA IGEN..

Då var vi tillbaka på 62:an. Det blev ingen snabb hemgång för oss idag heller. Loke smärtlindras nu med morfin, Ipren och Alvedon. Han har fått feber och då "bara" 39,8 grader. Snabbsänkan har stigit från 8 i fredags till 48 idag. De vet ändå inte vad som är fel. - SUCK! - Nu är planen att det blir ny operation i morgon där de ska tappa knät på vätska, ta nya odlingar och även spruta leden med kortison. Får väl verkligen tro att detta hjälper. Nu kommer Martin snart och avlöser mig så jag ska få sova hemma och sedan blir det in i morgon bitti för operation... Ta hand om er där ute!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Usch och fy....jag lider med er.
Hoppas verkligen att ni snart får veta vad som är fel och att det går att bota så snabbt som möjligt. Jag håller tummarna för lillkillen!

Jessica sa...

Men då... :( Håller tummar och tår för att det fixar sig snart!

Lisbeth o Nicita sa...

Stackars lille Loke. Måtte dom snart hitta felet så han blir frisk.
Tänker på er och du vet var jag finns om du...
Kram