onsdag 23 juni 2010

SÅ ÄNTLIGEN PREMIÄR!!!

Då har Husse ochoch jag varit på vår första träff på något som de tvåbenta kallar för valpkurs - egentligen den andra men husse var ju inte medförra gången då lillhusse, Loke var sjuk -. Jag tyckte det var lite konstigt att man var på fest med så många andra hundvänner men ändå fick man inte mingla omkring. Jag menar hade husse och matte verkligen gått på fest utan att prata eller hälsa på någon?!? - I think not! -

Vi skulle vara stilla och lugna och ha detjätte tråkigt medans husse lyssnade instruktören. Jag hade lite myror i benen men jag brukar ju få det lite då och då. Husse tjatade till matte sen om att det var inte vila jag var bäst på. Kan ni gissa vad jag är grym på?!?

SPRINGA precis som cool Maya.inkallningen blev husse så stolt jag kom som en raket - vänta bara du till nästa gång, nu när jag utforskat terrängen- och sitt och sitt kvar fungerade också bra för mig. Nu ska vi träna en vecka och på tisdag igen ska jag ta med min husse och visa de andra att Landseer kan...

Ellie over and out

Inga kommentarer: