tisdag 8 juni 2010

NU RÄCKER DET...

Det blir ingen förbättring på Loke, snarare tvärtom! Omfånget på det vätskefyllda knät har ökat från 24 igår till 25 idag och han har mer ont. Nu struntar jag i att de sa att vi skulle vänta en vecka utan imorgon kommer jag ringa in igen om inget blivit bättre och då får de f*n ge han smärtlindring som fungerar. ipren hjälper ju uppenbarligen INTE! Och då tycker jag inte man kan hänvisa till " att det är det man brukar ge" då det är helt ointressant för mig... Nu ska vi pyssla om han lite och försöka få han att somna gott...

3 kommentarer:

Linda sa...

Men Gud... Klart som attan han ska ha bättre smärtlindring!!! Stå på dig imorgon, tyvärr fungerar ju sjukvården så många gånger...

Tini sa...

Men stackars liten:-( Fy fan vad trött man kan bli på sjukvården ibland.Men stå på er för guds skull,är ju inte meningen grabben ska ha såå ont.Jag håller tummarna att allt kommer gå bra och han blir bra snart. Ta hand om er

Ninna Lindgren sa...

Stackars liten!
Låter som en rejät inflammation det där!
Tobbe hade också så när han var liten.....
Det var barn reumatism.
Jag hoppas verkligen att ni får loke under behandling( ordentlig) och att lill killen blir bra igen!
Må gott och kram på er!!