onsdag 16 juli 2014

MOMENT OF TRUTH!!

Exakt 1 år har vi väntat på detta och imorgon bär det av, känns lite som moment of truth! Det enda jag kan säg är att vi har tränat och tränat och jag hoppas verkligen att vi ska räcka till. Att jag ska lyckas föra denna enorma arbetsmaskin runt provet vid min sida och att vi ska jobba tillsammans. Har ångest både för det ena och det andra men försöker verkligen peppa mig med positiva tankar och vi ska först lyckas med att dra husvagnen upp till Villingsberg - jag och Jonna - och få den parkerad på rätt ställe. Sedan ska vi bara njuta av Nordiska på fredagen och ladda inför helgens provstart. Känns som att jag ar en plan så får vi hoppas att den håller. Hon är värd den där 1:an nu lilla råttan som hon kämpar och jag ber till de högre makterna att vi för en gångs skull ska ha lite flyt.
Om inte annat får vi njuta av massa trevligt sällskap.

Hittade denna filmen från 2012 och vi har ju kommit sååå mycket längre, hoppas vi kan visa det med :-D


Inga kommentarer: