tisdag 29 juli 2014

SKAM DEN SOM GER SIG!

Vinna har haft det lite jobbigt på vattendirigeringarna när det har varit mycket "bröte" i vattnet så som vass, näckrosor, stockar mm då hon gärna börjar tänka själv och leta med ögonen. Vi har därför nu satsat 200 % på att träna vattendirigeringar där det enda som räknas är att man går över på land på andra sidan.

Vi har gjort detta helt dolt och jag tycker hon har kämpat på väl. Jag hoppas ju jag ska kunna övertyga henne om hon blir överbevisad tillräckligt många gånger med att jag har rätt.

Tycker det artar sig snabbt och idag blir det 3:e gången gillt och jag hoppas på att få ett klockrent skick över till andra sidan idag, då byter vi vatten till nästa pass i så fall.
Så här har det sett ut hittills, ett problem vi har är att jag inte kan berömma henne då hon vänder om och tittar på mig direkt, tips mottages hur man ska kunna bekräfta henne på ett annat sätt...


Inga kommentarer: