tisdag 28 oktober 2014

DET FÅR EN ATT TÄNKA TILLBAKA...

Idag hade jag lilla LITA med mig nere på fältet för att ta några bilder på henne då vädret varit otroligt ovänligt den senaste tiden och idag så sken faktiskt solen. När jag gick igenom bilderna så fick  jag en Flashback tillbaks i tiden på när Vinna var liten. Många av bilderna påminde så mycket om henne, suddiga, knasiga, dåligt fokus och en mer eller mindre halvt galen hund på de. :-O

Vad ska det bli av denna lilla tös, hon rör sig som Vinna gjorde, fastnar på bilder som Vinna gjorde - läs inte - reagerar lika snabbt som Vinna, har efter bara några dagar börjat smita ut ur trädgården och idag så fick jag "blicken"

Kan det vara så att vi fått en råtta till i huset?!? I så fall kommer det här bli en fantastisk resa :-D

Inga kommentarer: