onsdag 1 oktober 2014

DÅ HAR JAG BESTÄMT MIG!

Efter att ha funderat ett tag och tagit till mig av alla era kommentarer - takar för visat intresse - så har jag trots allt bestämt mig för att det får bli jakt som det ser ut i dagsläget. Kanske att jag ändrar mig under vintern men jags ka ge det en chans. Känns ju lite B och fega ur för att man stöter på patrull, nu ska vi lösa problemet istället för att fega :-D

Drygt 3 veckor kvar till debutyen i Öppenklass i Sverige och vi får väl se hur det slutar. Jag vet ju våra svagheter och hoppas på att få lite kvitton på att det som vi kämpat med under året har blivit bättre och att kunna genomföra provet i sin helhet, utan knallningar och galenskap.

Ska lägga upp en plan nu inför där jkag ska jobba ur henne rejält så hon har alal fyra tassarna på jorden när vi entrar provplatsen även om det innebäör att jag får stig aupp mitt i natten. Jag msåte ju henen en ärlig chans och kan inte förvänta mig något av henne om jag inte ger henne de rätta förutsättningarna.


Inga kommentarer: