söndag 10 januari 2010

GODMORGON...

Jag är uppe på benen men inte mer. Helt otroligt vad stel man kan bli, känner mig som en gammal gnatig pensionär - blir kul för dig Hanna idag! Idag så ska jag gå på en Exteriör utbildning som Goldenklubben anordnar. Då jag misstänker starkt att Zeke är helt outstanding exteriört så bestämde jag mig för att ta med han på kursen. För Martins del har vi fixat barnvakt idag och han ska måla det sista i hundhuset och sedan ska bara luckan in och det är klart!!! Ljuvligt ska det bli för alla... Vi har satt ut en värmefläkt där och det blir skitgött så vi får kanske se om det inte blir för varmt för Maya bus men det märker vi nog. Ska inhandla två små mattor och lite fällar sen är det good to go!!! Återkommer senare när jag är fortbildad!!! :-)

Inga kommentarer: