söndag 24 januari 2010

USCH...

Vaknade när klockan ringde idag och kände på direkten att något var fel. Gick upp och började att försöka mjuka upp kroppen men problemet var ett faktum - Jag har fått nackspärr! Kan numera bara vrida huvudet åt höger så vi får hoppas att det inte behövs något vänstervrid på jobbet idag ;-) Dagen kommer tillägnas jobb och sedan blir det mys med familjen. Njuter fortfarande till fulla av gårdagens resultat.
4 April blir det premiär för oss i tvåan och då på hemmaplan. Hoppas verkligen att det fria följet kommer fungera bättre än linförigheten gjorde igår annars kan det nog bli lite smått pinsamt. Vi kommer satsa stenhårt nu på att träna in rutan och inkallningen. Fjärren, Apporteringen, läggandet och hoppet kan hon bra tycker jag behöver bara friska upp både hennes och mitt minne.

Jag tror att min svarta aura är borta nu och det bådar ju gott inför framtiden. Jag har storslagna planer för oss 2010... :-)

Inga kommentarer: