torsdag 3 november 2011

EN LUGN DAG!

Ledig dag idag och jag har börjat förbereda inför helgens resa till Växjö. Vi brukar ju alltid avsluta husvagns säsongen med den utställningen och likadant blir det i år. På fredag styr vi kosan mot Evedals camping och på Söndag ställer vi ut. Lördagen kommer gå till att bara ha det gött och det är bara Jonna av barnen som ska följa med så jag funderar lite på att göra Växjö till en shopping oas denna dag vi får väl se. Medans jag har strykit hela förmiddagen så har verkligen hundarna passat på att slappa vilket är bra då jag och Zeke ska till klubben ikväll för träningstävling. Har suttit och funderat lite på om jag ska köra appellen i stället ikväll eller inte?!? Får väl ge sig under resan dit - mycket väl förberedd - kan jag tro...

1 kommentar:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Du har fått en Award av mig. Bli inte arg snälla.
Ulf