onsdag 23 november 2011

UPP TILL BEVIS

Idag ska lille prinsen få upp till bevis. Ett full långt appelspår med ENDAST 3 apporter ligger ute och gottar till sig och bara väntar på att Zeke ska sätta nosen i det. Jag själv hoppas givetvis på mirakel och storslagna utövningar utav min lille prins då vi har apell tävling på söndag. Målet för mig är att få poäng på spåret då flera av de jag bett om hjälp konstaterat att Zeke aldrig kommer bli någon spårhund. MEN skam den som ger sig och jag hoppas att min envishet och hans vilja ska ta oss igenom spåret på söndag då vi ju faktiskt tränat en hel del och jag tycker att ibland spårar han verkligen skitsnyggt MEN tyvärr så ibland spårar han inte alls. Men jag hoppas det ska ha satt sig och att han snabbt ska komma på vad som ska göras och sedan är det 10 meter ut i linan och full fart...

Inga kommentarer: