tisdag 15 november 2011

NY DATOR OCH FÖRHOPPNINGSVIS NYA TIDER...

Efter att jag varit inne i stan och rett ut gårdagens lilla incident som förövrigt endast - ja endast i dessa sammanhang - kostade oss 700 kronor så är jag ändå nöjd. Vi blev ju dessutom ofrivilligt uppgraderade vilket måste väl ha något syfte.
Väl hemma kände jag att jag var tvungen att fokusera på något annat och vad passar väl då bättre än hundträning. Zeke fick mig verkligen på bättre humör och jag facineras varje dag hur han utvecklas. Kan inte förstå varför det händer så mycket just nu men det gör det så här tänker vi verkligen smida medas järnen är varma och "go with the flow" Här kommer ett klipp från några av dagens "fart" moment och vittringen bjuder jag på först lite senare :-)

Sa jag det att jag är jättenöjd med min lilla prins ;-)

Inga kommentarer: