onsdag 18 april 2012

KURS!

Som ni alla vet så var ju jag och Zeke på kurs här i mars hos Lillemor Edström. Jag var mer än nöjd med den helgen och har redan anmält mig till en kurs i höst. Kände att det sättet att träna på passade mig och Zeke bra och vi fick ut väldigt mycket utav hela helgen både mentalt och rent tekniskt. Nu har jag haft kontakt med Lillemor igen och jag har som mål att kunna genomföra 2 kursdagar här nere i slutet av maj.

LYDNADSKURS
29/5 - 30/5

Instruktör: Lillemor Edström
läs mer om henne HÄR

Vi kommer hålla på heldagar och det finns plats för 6-8 ekipage
Kostnaden för dessa dagar är 1700 kronor
då ingår lättare lunch och fika.

Övernattningsmöjligheter finns i gäststuga och husvagn.
Är ni intresserade kontakta mig:
Tel: 0735035859
Mail:
aquaseers@gmail.com

Först till kvarn gäller.

Inga kommentarer: