måndag 4 februari 2013

DET ÄR TUR MAN HAR ETT LIV VID SIDAN AV JOBBET...

Idag har varit en utav de tuffaste dagarna jag någonsin varit med om på jobbet. Hade så hög puls idag och fick riktigt svårt att andas. Det tog ett bra tag innan jag lugnat ner mig efter att ha fått ventilerat med underbar kollega och kärleksfull man. Mötet som skulle varit förra veckan blev ju inställt och är inbokat på nytt nu på onsdag så imorgon ska jag försöka förbereda mig och samla kraft så att jag kan hålla mig lugn - inte det lättaste kan jag lova - saklig och professionell.
Detta tar otroligt mycket på min kraft och jag känner spontant att det varit lite väl mycket motgångar nu så jag hoppas verkligen att det kommer lite positiva saker snart som kan trycka undan det kolsvarta moln som just nu vimlar runt ovanför mitt huvud.

I dessa lägen är jag så otroligt tacksam att jag har min underbar familj och hundar. När jag kom hem så stack jag och Martin en sväng till Lotushallen för lite träning och det var precis vad jag behövde. Både Vinna och Zeke var härligt taggade och många bra kvitton samlades in.

Nu blir det kudden och uppladdning inför morgondagen som bra ska genomlidas på jobbet och sedan avslutas på Halmstad Hundsim då det är premiär för mig och Vinna i bassängen. Ska också bli super spännande att se vad Anna har att säg om lilla råttans fysik :-D

Avslutar med lite guldkorn från kvällen...


1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! :)