lördag 2 februari 2013

LÅT MIG FÅ PRESENTERA..

Hade bestämt mig för att köra en lydnadsklass 1 tävling till innan jag lämnade den helt. Anledningen till detta var mycket att jag vill kolla av hur vi ligger till i vår platsträning och det kan jag likaväl gör i Lk1 som 2.

Många bra kvitton fick jag med mig idag trots att poängen inte var storslagna så är jag ändå nöjd med lilla råttan. Ny miljö och nytt underlag som lockade nosen till att vädra lite väl mycket emellanåt men höll ihop bra ändå och var pigg och alert rakt igenom.

Nu satsar vi enbart framåt och nästa LK 2 start blir ju i Halmstad Hundarena, men man mår ju inte dåligt av att man fick med sig ett LP1 idag. Så nu vill jag passa på att presentera:

11 kommentarer:

Maud sa...


Grattis!

Malin sa...

STORT Grattis!!! :)

Hanna aka Lilla My sa...

STORT grattis! Visste väl att ni kunde :)

Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva sa...

Härligt! Grattis!

Det var väl ett himla bra drag att kolla formen i klass I, och få det där LP:t :D

Ebba sa...

Vad duktiga ni är! Stort grattis! :)

Ann-Sofie sa...

Grattis duktiga ni!!!! o en härlig fartbild på en söt tös ♥

lena sa...

Grattis!!!!

Matilda - Aqua Seer's Kennel sa...

Tack! :-)

Tini sa...

Snyggt! Stort GRATTIS!

Linda sa...

Stort grattis!! :)

Camilla sa...

Grattis!!
Bra jobbat!