fredag 3 maj 2013

SAMMANFATTNING AV KVÄLLENS TÄVLING

Idag var det så dax för DM och Zeke kändes pigg och taggad när vi åkte hemifrån vilket bådade gott inför kvällen. Väl framme så insåg jag att den goa känslan vi hade hemma var som bortblåst då han började vittra och skallra tänder efter löptik :-/

Det är bara att inse att just nu kan jag inte vinna den matchen mot han. Jag har helt enkelt inget som är bättre och som kan motivera han till att välja mig.

Att gå in på detaljer vad det gäller tävlingen känns helt överflödigt. Fiasko är det ord som beskriver det bäst och Zeke fastnade till och med i en fläck i sitt paradnummer fjärren och jag kunde inte få kontakt med han så då valde jag att bryta.

Jag orkade faktiskt inte stanna kvar, tårarna rann och jag körde direkt hem till tryggheten igen. Blev så sjukt besviken när jag inte når fram och allt för en "brud". Det första jag sa till Martin i bilen var att nu åker kulorna på Zeke men det känns kanske lite förhastat. Har ju gjort massor med fina tävlingar med han fastän han inte varit kastrerad så jag får väl bara ta denna och lägga i högen skittävlingar....

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Tråkigt när man inte får det att funka <3

C.J. sa...

Tråkigt att det blev så... Men jag förstår precis hur du känner dig.