torsdag 22 augusti 2013

BRUKS, LYDNAD, VILTSPÅR, RALLY, JAKT, UTSTÄLLNING, BRUKS, LYDNAD...

...viltspår, rally, jakt, utställning! Detta är det som maler i huvudet på mig just nu. Jag tycker allt är kul och skulle vilja hålla på med allt. Det har vi ju också gjort men det har ju då också blivit lite si så där då det blir lite väl hattigt. Sitter nu och funderar på hur vi ska avsluta året med för alla tre hundarna då det inte utvecklat sig riktigt som jag tänkt mig. Ska också försöka göra upp en plan inför nästa år redan nu så jag kan fokusera på rätt träning vid rätt tid - är ju inte min styrka precis - för ett vara så effektiv som möjligt. Det är nu slut med slaskträning och endast kvalitativ träning står på schemat, i alla fall ska vi göra ett försök till detta...

1 kommentar:

Sandra sa...

Utställning tar ju inte upp en massa träningstid utan där är det ju pälsen man får fundera över :)