måndag 5 augusti 2013

HEMMA IGEN!

Då har vi landat hemma igen! Landat och landat... Började med att vi stressade hem för att fixa till en blocket annons som resulterade i lite påfyllning i kassan vilket inte är helt fel efter semestern. Sedan flängde jag och Jonna iväg till Harplinge för att hämta våra nya grindar till bilen - LYCKA! Att inte ha haft grindar i bilen - vi bytte bil - har verkligen varit helt värdelöst, man blir ju hur låst som helst. MEN nu är det slut på det, nya fina grindar inmonterade och det blev toppenfint.

Jag och Vinna packade bara om för att sedan bege oss till Stina för lite jakt träning. är sjukt nöjd med dagens pass - både det som fallerade och det som lyckades - och jag känner mig taggad inför framtiden. Har ju ibland lite svårt att ta in vissa saker typ "ha inte så bråttom" men jag vill att ni ska veta att jag hör vad ni säger och tror verkligen att det är rätt men har ibland lite svårt att efterleva det.

Nu ska vi i alla fall lägga fokus på rätt saker och jag hoppas verkligen att vi är på rätt väg, jag tror det i alla fall! Ha det nu toppenbra all, God Natt!

Inga kommentarer: