fredag 23 augusti 2013

DET VAR DAX ATT DAMMA AV OSS...

Då vi har flera valpintressenter som ska komma och hälsa på nu och träffa lilla råttan och mig så kände jag att det var dax att damma av oss även på lydnadsplanen. Många som anmält sitt intresse för denna kullen siktar ju på lydnaden och siktar högt vilket höjer mina krav på mig och lilla råttan. Då vi inte tagit ett steg på apell plan på över 6 veckor nu så kände jag att det var kanske dax att kolla v lite hur vi låg till. Är så sjukt imponerad över hur lilla råttan krigar på trots ingen träning och hur mycket som faktiskt sitter där, underbar hund! nu hoppas jag att vi inte ska göra blivande valpspekulanter besvikna .-/

1 kommentar:

C.J. sa...

Det tror jag verkligen inte att de kommer bli. Tycker att Vinna verkar vara hur härlig som helst. =)