onsdag 17 februari 2016

ÄNTLIGEN ÄR VI IGÅNG MED TRÄNINGEN!

Nu är har vi äntligen kommit i gång med lite träning igen och det är ingen lögn att vi definitivt är mer än ringrostiga :-/ Det finns mycket som behövs fixas och tränas på och jag hoppas verkligen vi hinner fixa till det innan det är dags för års premiär.

Det är i alla fall skönt att vara igång och man kan inte rätta till saker utan att träna och det är just det vi får göra. Tycker ändå tjejerna sköter sig okej då det är ganska tuff terräng att markera i. Markerar fint gör de båda men det är inlevereringarna som har stor förbättrings potential. Jag väljer att stötta Knalla då hon vid ett tidigare tillfälle tvekat på om hon skulle komma in eller inte, när hon nu tänker rätt så bestämde jag mig för att stötta henne.

På lördag så ska vi på tärning för Miriam och jag får se vilken av tjejerna som får åka med då, Jaga eller Knalla. Vet inte om Knalla kanske behöver vila sig i form efter löpet då jag inte riktigt känner igen henne, ja ja har ju några dagar på mig innan jag behöver bestämma mig :-)


Inga kommentarer: