onsdag 10 februari 2016

OM MAN KAN VARA SÄKER UTAN ATT VETA - DÅ ÄR JAG DET!

Jag vet att man inte kan vara säker på  något när det gäller tikar, parning och dräktighet MEN jag vill ändå påstå att jag är det. Det är så många faktorer nu som gör att jag är säker på att lilla råttan väntar smått tillsammans med BIRK så jag kan bara inte ha fel...
 
Idag på promenaden så hittade hon en dummy med kanin skinn som jag lagt ut till en dold dirigering. Jag såg att hon lite motvilligt kom med den men tänkte att hon kanske är trött då hon varit lite slö sista tiden. När hon kom och avlämnade så fick jag dock lite andra tankar då hon helt sonika hade ätit upp halva kanin skinnet. Hon har ADLRIG under hela sin livstid haft en tendens till att äta upp något vilt och definitivt inte ett skinn på en dummy ;-) Hoppas nu bara det kommer ut den naturliga vägen :-/
 
Nåja, har jag fel så ska jag äta upp resterande halvan!
 

Inga kommentarer: