tisdag 26 oktober 2010

DÅ VAR DENNA DAG TILL ÄNDA...

Känner att dagarna bara rinner iväg, man hinner inte alls med det som man tänkt sig. Pratade med en kollega på jobbet idag som sa : det är så här just nu men det blir snart bättre.
blir det verkligen det, tycker vår tillvaro varit stressad, något trängd under en tid nu och man säger hela tiden - det blir bättre nästa månad. Ja, ja vi får väl verkligen tro att det blir det :-)

Idag har jag i alla fall hunnit med en hel del. Jobbat, pusslat typ 100 puzzel - någon överdrift kanske, 99 i alla fall - med Loke, lagat hel ylle husmanskost middag, skogspromenad med Zeke, träning med både Zeke och Ellie, duschat barn och surfat på internet. Jag just det har ju också beställt hem en pall mat från Olivers så om 3 dagar har jag hela entrén fylld med hundmat med ,-)

Hade mina funderingar över det här med foder innan jag beställde, kanske det finns något som är bättre? Kanske man ska byta till något mer ekonomiskt? Men i slutändan så står jag fast. Mina hundar mår kanon av att äta Olivers. De är bra i magen, fina i pälsen och pigga och glada, VARFÖR byta ett vinnande koncept?!? Vi byter inte foder och är det någon som är pigga på att testa Oliver gå gärna in på deras hemsida och läs mer eller maila mig så kan jag kanske hjälpa er. Är ju heller inte fel när man får det hemkört till dörren :-)

Nu är lilla jag helt slut och det ska bli tidig säng idag, ska försöka få tillbaka lite av mina rutiner och ett steg på vägen är att somna tidigare, gå upp tidigare. Så God natt på er...

Inga kommentarer: