söndag 3 oktober 2010

ZEKE HAR ORDET...

Idag har jag varit på simskola. Min matte säger att jag behöver det - håller inte med - för att det skvätter så mycket när jag simmar. Jag ser det mer som att då syns det ju när jag kommer... Vi skulle träna på simteknik idag och jag är hel nöjd med mitt arbete. Av mattes diskussion med husse att döma så misstänker jag att hon inte är lika nöjd - vad vet hon, hon ville ju inte ens doppa tårna - så vi får väl se vad hon tänker lura på mig nästa gång
Här är lite foton från min simlektion...
Här kommer även lite bilder på mig och syrran, eller hon är ju inte min riktiga syrra - något fel på hennes päls- men hos oss är vi syskon...
Som den fotomodell man är så fick man ju även ställa upp på lite posering...

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilka härliga kort!
Han är en riktig snygging din Zeke!