onsdag 19 januari 2011

LÅNG DAG...

Idag blev det en lång dag på jobbet, började 07,00 och var inte hemma förräns strax efter 18,00. Det är så när man ska åka iväg då behövs det jobbas in lite planerings saker innan. Vill ju inte lämna de andra planerarna i sticket. Väl hemma hade mannen lagat god kvällsmat, inget extra ordinärt men ljuvligt gott. Potatismos och röd pölse blev det - favorit i detta hus - på menyn och jag kan lova att jag var hungrig.

Mätt och belåten var det bara att hoppa upp på motionscykeln för dagens pass och jag slog gårdagen tid med nästan en minut - inte dåligt för att vara mig - och imorgon hoppas jag kunna toppa det. Planen är ju att utöka till 1 mil nästa vecka, vi får väl se ;-)

Som avslutning så körde jag och Zeke lite positioner i källaren vilket fungerade bra. Ser faktiskt ljust på vårt framtida fria följ det börjar bli bättre. Funderar lite på om jag ska börja introducera vittringen lite. Finns dock ett litet problem, jag vet inte hur man gör - har aldrig gjort det - så detta kanske blir något att fråga Åsa om på nästa pass. Men först nu siktar vi mot Fredag och förhoppningsvis vår sista tävling i Lk 1.

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Börja med en pinne, det gjorde jag...
Fick tipset från Jonte... hoppas han har lite koll iaf... ;)

Hanna aka Lilla My sa...

*syrlig kommentar* ;)