torsdag 1 november 2012

IDAG ÄR HAN KUNG

Idag var vi iväg till klubben för genrep inför helgens debut i ELIT. Är så otroligt lycklig och nöjd med prinsen så nu spelar det faktiskt ingen roll alls hur det går på lördag för i mina ögon så är han kung ändå.

Trots mycket svåra förhållanden - mörker, dyngsur plan, ösregn - så skötte han sig fantastiskt bra. Går lite som på ett moln just nu :-) De problemen vi fick - lägganden - är ju inget som jag inte vet om. Zeke tycker inte om att behöva doppa sitt allra heligaste paket i vattenpölar vilket ju resulterar i betydligt sämre tempo i alla lägganden. MEN det spelar ingen roll för allt de andra är jag super nöjd.

Skiftena i zätat blev helt rätt trots att vi fick stå - vårt svåraste - först, rutan var kanonfin, dirigeringsapporteringen gick han helt rätt på och vittringen var SUPER och då kom jag på precis innan att vi aldrig tränat på att någon annan tar i pinnarna :P men vad spelar det för roll när man har en alldeles egen prins :-)

3 kommentarer:

Caroline sa...

Hejsan hejsan, super fin och bra blogg ! ♥
Kika gäärna in på min nystartade hundblogg :)

Linda sa...

Härligt med så grym uppladdning!
Stort lycka till i debuten :)

C.J. sa...

Vilket grymt genrep ni verkar ha haft! =)