tisdag 20 november 2012

TRÄNING PÅ KLUBBEN

Idag stack jag och hundarna till klubben. För en gångs skull så hade jag med videokameran dit men glömde givetvis kolla batteriet. Detta resulterade att efter vinna var halvfärdig med sin träning så dog kameran, SUCK!

Oavsett så var det ett mycket bra träningspass med mycket störning i form av två stor kurser på klubben. Vi passade då även på att få med lite passivitets träning och då främst för lilla råttan...

Är på det stora ganska nöjd med dagens träning, fick många kvitton på vad vi måste tag i men också en hel del kvitton på att vi är på rätt väg. Platsliggningen gick strålande idag och det känns som att extern kan vara nyckeln här. Framtiden får väl visa det men jag hoppas vi är på rätt väg, jhkan i backen hela tiden och samtidigt aktivt fokus precis som jag vill ha det...

För Vinnas del efter att kollat på filmen kommer vi få lägga lite mer fokus på själva stå kommandot i rutan och även försöka jobba bort de där tassarna på apporten som jag -tyvärr - inte ser från där jag står vilket resulterar i en del felbelöningar, skärpning på detta!



2 kommentarer:

Sofia, Wilda & Lisa sa...

Verkligen superduktig! :)
Vilken trevlig blogg! :)

Hanna aka Lilla My sa...

Ser bra ut, men varför behöver du fila på ställandet?