fredag 19 februari 2010

ÄNTLIGEN FREDAG!

6 timmars jobb står på schemat idag, och sedan är det helg. Nästa vecka har barnen sportlov - inte vår då vi ska jobba men jag har tagit ledigt på torsdagen så de ska få lite ledigt i alla fall. Mycket händer nästa vecka och jag ser verkligen fram emot det, BUP på måndag, praktiskt prov på måndag, high School Musical på torsdag, Landseer valpar i slutet på veckan, men först ska vi hålla helg. Helgen kommer att spenderas mestadels i Öppinge med samkväm och hundträning. Vi skulle tydligen träna lite utställning med ska bli spännande med en hund som vägrar stå ;-) Ja, ja man kan inte få allt han är bäst på mycket annat.

Jag vill nog påstå att han är så gott som rumsren vilket jag uppskattar mycket, han har heller inga som helst problem med att vara ensam mycket skönt med tanke på hur Maya var. Vi blev också inspirerade av syrran och testade plockövningen lite igår - han är grym!

Mycket händer också på husfronten håll nu tummarna för att allt går i lås, nu ska jag packa ihop oss och bege mig till jobbet.

1 kommentar:

Hanna aka Lilla My sa...

du kan få låna några hekto "stirr" av syrran, så är allt inte lika lätt och rosenrött :p