tisdag 9 februari 2010

UPPLÄGGET FÖR DAGEN...

Dagen är ganska så fullspäckad. Barnen har kommit iväg till skolan nu men Loke är fortfarande hemma. Jag jobbar idag mellan 13-16 då jag tagit ledigt på kvällen - avskyr att jobba kväll. Vi ska ha arbetsplats träff på jobbet idag brukar bli livat men vi får väl se, kanske vi är harmoniska inombords och kan lägga band på oss - NOT!

Vid lunchtid är det dax att lämna Loke på dagis för att i princip sova där - väldigt ekonomiskt, dock nödvändigt ;-)
Nu har jag tänkt släpa med mig Loke och hundarna ut i skogen. Måste träna lite inkallning med Zeke och det fungerar inte alls hemma i trädgården så därför tänkte jag testa en ny miljö. Är faktiskt inte riktigt säker på att det kommer att fungera bättre där då han är så trygg i sig själv men om inte annat så får han i allafall lite nya intryck. Maya tänkte jag träna lite med och mest låta henne härja omkring, det är perfekt träning att bygga muskler att pulsa runt i snö, då måste hon verkligen lyfta på benen för att komma fram.

Ikväll blir det andra gången på tävlingssekreterar utbildningen på klubben, ska försöka komma ihåg att ta med miniräknaren. Maya får hänga med så kan vi köra ett pass innan, kanske man kan gå på apellplanen nu. Nu ska vi packa in oss i bilen...

Inga kommentarer: