söndag 28 februari 2010

TRÄNING

Idag var vi i kvibille ridhus och tränade med den "nya" träningsgruppen. Skitkul när man är några stycken. Tyvärr för min del så tog gårdagens bravader ut sin rätt och mina energier som jag sände ut till min hund var med facit i hand kanske inte de bästa. Det i kombination med att hon faktiskt var ganska så jobbig -vet inte om det är P-sprutan som spökar gjorde att resultaten kanske inte riktigt blev som förväntat. Men det är bara och ta nya tag! Ska kolla schemat senare och anmäla till tävlingar nu. Tänkte ju faktiskt köra för LP 2 och hoppas att hon fixar det... - eller snarare jag ;-)

Vill också sända ett SUPER GRATTIS till Linda och Banique som tog första pris på 282,5 poäng i LK 3idag och är nu redo för Eliten. Härligt när Landseern kommer fram :-)

1 kommentar:

Annica sa...

ja Dom är bara bäst!! Jättefina valpar också! lycka till och hoppas du finner många aktiva valpköpare!! ;-)