torsdag 23 februari 2012

HÄRLIG AFTERWORK

Idag tog jag med mig mina töser på en liten tur direkt efter jobbet. Finns väl ingen bättra afterwork än tillsammans med dogzen. Är riktigt imponerad idag utav båda två fast på olika sätt. Vågas nyfikenhet och framfart trots helt nya marker och med en galen råtta som gärna springer helst på. MEN framför allt av Vinna som inte stack en enda gång idag. Visst att  hon ibland tog lite xtra - läs helt onödig - tid på sig MEN hon kom varenda en gång.
Nu ska vi verkligen fortsätta jobba vidare på detta och bygga upp förtroendet för varandra igen. Givetvis så fick ju min pärla Nikon följa med och idag bjuder vi inte på en bildbomb men några smakprov får man väl ändå bjuda på eller?!?

2 kommentarer:

Sara och Lhyra sa...

Det måste vara den bästa AW någonsin! :)

Team Nelson / Ordringen. sa...

Härligt säger jag bara!