fredag 21 september 2012

ATT TÄNKA OM!

Den senaste veckan så har jag kollat min mail typ 1000 gånger för att kanske det ska ha kommit ett mail som säger att vi kommet med på talanglägret MEN inte ett mail har dykt upp. Nu är det dax för mig att tänka om! Har suttit och kollat på lite filklipp på Vinna som vi filmat den senaste tiden och i mina ögon är hon en talang oavsett. Nu ska jag bara lägga fokus på rätt ställe och framför allt så ska jag ta hjälp i vår träning.

Störta anledningen till att jag sökte till talangtruppen var att vi tränar mycket - läs alltid - själv och tänkte att det kunde vara bra med  någon annans input i hur vi ska gå tillväga. Nu blir det inte så och därför tänker jag boka upp lite privat träning som stöd. Har varit i kontakt med Mona Kjernholm som jag tycker är fantastisk och hennes sätt passar nog mig och Vinna väldigt bra. Har också två andra som jag gärna skulle vilja ta en eller annan lektion för men får se hur det utvecklar sig.

Jag hopps givetvis fortfarande att det ska komma ett avhopp då det hade varit superkul att få komma med upp till Smedjebacken och träna med alla duktiga hundmänniskor. Om det nu inte blir så vet jag inte om jag kommer söka igen utan det får framtiden utvisa. Men självklart så skulle jag vilja få testa på denna möjligheten med lilla råttans om jag verkligen tror har kapaciteten om bara matten får rätt stöd.

Nu ska vi fortsätta att träna enligt planen och som många säger så kommer det fler tåg, men om ni frågar mig så hade jag gärna suttit med i tåget denna gången och inte behövt stå på perrongen och vinka av alla ;-)

2 kommentarer:

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva sa...

Klart du ska söka igen även om ni inte kommer med denna gång. Kör på, och gör sen en film igen när det är dags att söka nästa gång :) Ni har ju inget att förlora :)

Linda sa...

Tänk på vad ung Vinna är, och att ni har massvis med år framför er där ni kan vara med i Talangtruppen!

Du borde känna glädje och stolthet över att vara första reserv, det är ju hur grymt som helst :) Ni kommer komma långt ändå, utan talangtruppen denna omgång!