tisdag 18 september 2012

AVANCERA ELLER KAPITULERA?

I mitt tycke finns det bara två saker att välja på nu. Avancera eller Kapitulera. Jag väljer att AVANCERA! nu har vi börjat på de omöjliga - läs svårare - projekt som vi tidigare aktat oss för då jag faktiskt inte klurat ut hur jag ska göra. Igår så fick jag nog och satte igång med projekt FJÄRR.

Vinnas problem - eller mitt - är att det går så fort och blir lite studsigt och slutar med att hon är överallt och ingenstans. Väldigt tryck i skiftena dock ;-)
Igår testade vi att lägga dit en bräda - trots att jag är emot det - för att se vad som hände och tro det eller ej, mycket lugnare blev det. Brädan dämpar lite intensiteten och hon börjar tänka på ett annorlunda sätt. Den är itne där för att markera vart hon får stå utan bara för att göra henne uppmärksam och det fungerade kanon.

TJooohooo, Det finns bara en väg och det är framåt!


Inga kommentarer: