torsdag 22 oktober 2015

VI FÅR NOG TRÄNA MERA ;-)

Idag efter välbehövd skönhets sömn var avklarad tog jag med mig tjejerna till skogen. För att försöka undvika att lilla råttan jagade rådjur så valde jag idag att gå "off road" och jag måste säg att trots att det sliter mer på mig så är det ju så fantastiskt fint i skogen just nu och vi har speciellt ett ställe som är gudomligt fint nu på hösten. Tjejerna njöt i fulla drag och jag fick förhoppningsvis bränt bort lite extra fett ;-)


Ett litet klipp där ni kan se så fint det är :-)
 
 
Vi passade även på att försöka ta så där fina bilder på alla fyra som så många lägger ut när de står upp mot en stock. Kan säg att vi får träna MERA. Alla - läs Knalla - var väl inte helt övertygade om att detta var rätt :-P Här är i alla fall vårt bidrag för dagen, ha en bra kväll!
 


Inga kommentarer: