onsdag 10 oktober 2012

ATT VÄNTA...

Att vänta är nog egentligen inte det jag är bäst på. Jag blir oftast väldigt låst på beskedet då jag bygger upp - precis som Vinna - en stor förväntan på vad som komma skall.

Nu har det gått några veckor sedan beskedet om talangtruppen kom där vi lite snöpligt hamnade som 1:a reserv. Då det sedan blev lite fnurr på tråden och lite otydligt huruvida vi faktiskt var 1:a reserv så har jag nu fått klarhet i detta och det är vi.

Det förändrar ju dock inte vårt utgångsläge där man får gå och vänta och hoppas på att någon ska tacka nej till sin plats vilket egentligen känns helt fel. Hade jag fått en plats så hade jag ALDRIG tackat nej till den om jag så skulle behövt krypa runt så varför skulle då någon annan göra det?

MEN som man säger: hoppet är det sista som överger en! :-)

Inga kommentarer: