måndag 1 oktober 2012

MERA TID!

Mera tid skulle jag verkligen behöva just nu. Känner att dagarna blir bara kortare och kortare och mörkret kommer snabbare och snabbare.

Jobbar fortfarande otroligt mycket och det känns lite som att all min energi hamnar i det däringa skrivbordet för när jag kommer hem så finns det inte mycket kvar. Ska verkligen försöka jobba lite mindre denna veckan då jag faktiskt satt av tid lite trevlige "må bra" saker.

Det börjar redan på onsdag med att vår VIKTOR fyller 12 år och det är klart det ska firas. Lite grillat och hemlagade potatisgratäng - jag är faktiskt grym på att laga det - tillsammans med trevligt sällskap ska väl kunna göra en bra kväll.

På torsdag sticker jag och Vinna iväg för att få lite retreivertips i vår träning. Nu när det inte blev någon talangtrupp så kände jag att jag ändå måste ha lite hjälp i hur jag ska fortsätta. Har även planerat att boka in lite tillfällen med Mona i Varberg så får vi se vart vi landar.

MEN nu ska vi först landa i sängen...

Inga kommentarer: