tisdag 2 oktober 2012

VIKTIGA BESLUT HAR FATTATS...

Det går inte att ha familj, vara tre barns mor och jobba från 06:30 till 18:00. Dessutom ska man försöka träna hundarna här emellan också. Nu har jag förhandlat med mig själv och bestämt att max övertid per dag är 1 timme vilket innebär att jag ska sluta 16:00 senast´.

Detta beslut ledde ju till att idag hans det med hundträning i dagsljus, tjooohoo. Ni må tro att Vinna var lycklig när vi kunde träna lite fartmoment :-)
Vi filade också en del på fria följet där jag fortfarande har lite problem med att bakdelen åker ut och att jag är kass på att hitta ett bra sätt att belöna på. Jag tyckte dock ändå att det fungerade lite bättre idag och kanske ändå om man ger det en chans att det kan fungera, vi får väl se.

Imorgon kör apportering och fjärr då det blir snabbträning eftersom att vi har ett födelsedagsbarn här hemma då :-)
 

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Hejja hejja! :)

C.J. sa...

Duktiga ni är!! =)

Katarina sa...

Det ser jätte trevligt ut. Härligt fokus och lagom långt fram.