söndag 28 oktober 2012

MED FOKUS PÅ RÄTT STÄLLE...

För att lyckas hålla fokus på rätt ställe i veckan så har jag helt enkelt fått prioritera bort bloggen. Tiden har inte räckt till och att blogga då har blivit ytterligare ett stress moment i vardagen och då fattade jag beslutet att välja bort den.

Nu är vi dock på banan igen och ser fram emot kommande vecka. Det har börjat bli riktigt kallt här nu och frosten visar sig varje morgon vilket jag tycker är super mysigt. Älskar när det glittrar ute och man kan tända ljus och ha det härligt inne.

Idag så bär det av till Lotushallen för Vinna och mig. Då det inte blev någon talangtrupp så fick jag gör lite om justeringar var av detta var en. Idag ska vi gå privat för Mona och förhoppningsvis lyckas klura ut några knutar som jag känner vi har på tråden, typ stadga ;-)

I veckan kommer det bli några svängar till klubben då Zeke ska debuter i ELIT klass nästa helg så måste vi träna lite extra. Just nu håller vi på att traggla dirigeringsapportering som tydligen nu blivit ett stort problem - härligt innan tävling - då löven fallit och han inte kan se den lika tydligt. Han blir då osäker och strulet är igång. Till veckan ska jag försöka träna så att han kan se de tydligt så han blir trygg i detta moment igen. Vi siktar inte på några storslagna resultat av olika anledningar - you know - men hoppas på att genomföra tävlingen på ett hedervärt vis :-)

Nu te och mys innan träningsväskan ska packas :-)

Inga kommentarer: