måndag 8 oktober 2012

INOMHUSTRÄNING MED GOOD VIBES

Då vi fortfarande har svårt att hinna hem under tiden som det fortfarande är ljust ute så kommer det bli att jag lägger fokus på sådant som man kan hålla på med inne typ fjärr och vittring. Nu är det ju bara så att jag får inte alls den där nedrans vittringen att fungera och vet faktiskt inte riktigt hur jag ska böra mig åt, tips mottages då jag testat många olika metoder men hon har lite väl bråttom ;-)

Däremot fjärren går som på dans, känner att hon blir bättre för varje gång och idag var det så tydligt atthon förstått att det är bakbenen som ska vara stilla. För trots att hon kom i mycket konstiga positioner i stå - bakben väldigt sträckta - så lyckades hon ändå fälla sig bakåt.

Här kommer jag helt klart fortsätta nöta med min list under som dämpar intensiteten lite och sedan är det bara att banta bort den och öka avståndet, MEN inte ännu...


1 kommentar:

Catarina sa...

Jag övergick till att köra vittringen a'la preparatsöksvariant, dvs i "burkbana". Har funkat helt suveränt, inget onödigt plockande och han har fattat vilken vittring som gäller. Kanske nåt som kan funka på lilla råttan också? :)