måndag 22 oktober 2012

JO! DET ÄR SANT...

...ryktena som  ni hört är helt sanna. JAG har varit ute och sprungit idag tillsammans med Vinna. Eller rättare sagt kanske man ska säga att Vinna sprang med mig. Hade bältet som vi bytte till oss med Philippa och Vinna pigg i benen var en otroligt bra drag hjälp för mig när det började bli lite tröttsamt och stumt i benen. Kan lova att efter gårdagen som tillbringades krypandes i landen och nu detta så är mina ben ganska möra och ligg läge var nödvändigt, tror jag börjar bli gammal ;-)

Nu när jag börjat bli mig själv igen så fick vi till lite träning i källaren. Lite zäta skiften fick vi till idag och ordförståelsen är det inget fel på däremot så upplevde jag att jag fick olika snabbhet i sättandet beroende på hur "pipig" min röst var. Tror här att jag får nog köra något väldigt piiiipigt då hon blir mycket rappare i de läget.

Vi avslutade med att leka lite trix och nu helt plötsligt så förstod hon ordentligt vad "fint" betyder. Det låter dock på filmen som jag säger sitt i vissa lägen MEN det gör jag alltså inte...

GOD NATT!

Inga kommentarer: